Intervju

Intervju med Lisa Eklund

Varför har du valt att bli medlem i FREJA?
När Ledarskapsutvecklaren Linda Bernhardsson, som är en fantastisk kvinnlig  entreprenör – presenterade Freja för mig. 
Kände jag att här finns de möjlighet att möta andra kvinnliga entreprenörer och delge varandra med inspiration, tips, vägleda och klura på lösningar på olika plan.

Hur länge har du varit egen företagare?
Sedan 2006

Vilken var anledningen/arna till att du startade ditt företag?
– Jag brinner för att hjälpa människor på sin livsresa, personlig utveckling, där jag kan delge min livserfarenhet och kunskap.
– Jag styr min egen tid och att jag får gå min egen livsväg.

Vad inspirerar dig som entreprenör?
– Utmaningar
– Växa som människa, kvinna, entreprenör
– Möte med andra människor

Vilket är ditt bästa tips till andra entreprenörer?
Gör de du brinner för och tro på DIG själv.
Nätverka med andra entreprenörer.
Lev Livet, istället för att över leva livet!

 

För mer information om Lisa och hennes företag – www.kroppensfrihet.se

Foto: Linda Dahlqvist

Kommentera

